Om Sundbybergs stads e-tjänster

Webbplatsen Sundbybergs stads e-tjänster är under uppbyggnad och vi jobbar intensivt för att kunna erbjuda fler och fler e-tjänster till privatpersoner, företagare, föreningsrepresentanter och kommunanställda.

E-tjänster

När du utför ett ärende via en e-tjänst gör du det digitalt, när som helst på dygnet. I och med att du skickar in din ansökan eller anmälan går ärendet digitalt direkt till en handläggare.

Mina sidor

Om du är inloggad när du skickar in ärendet kan du följa ärendet på Mina sidor. Där kan du även göra kompletteringar eller skicka meddelanden till handläggaren.

För att logga in krävs en e-legitimation. Läs mer om hur du skaffar e-legitimation.

Blanketter

Om du inte kan göra ditt ärende via e-tjänst eller om det inte finns en e-tjänst skriver du ut aktuell blankett, fyller i den och signerar med penna. Den ifyllda blanketten skickas in till Sundbybergs stad till den adress som är angiven på blanketten. Ärenden som skapas vid inskickad blankett går inte att följa via Mina sidor.

Blanketter hittar du på stadens hemsida: Blanketter på sundbyberg.se

Tillgänglighet

Läs mer om den här webbplatsens tillgänglighet genom att klicka på rubriken Tillgänglighetsredogörelse i menyn.

Kontakt

Har du frågor om en specifik e-tjänst eller ett specifikt ärende använder du kontaktinformationen som finns på den e-tjänstens startsida.

Har du en synpunkt eller vill skicka in en felanmälan om en e-tjänst eller någonting annat på den här webbsiten (service.sundbyberg.se) använder du e-tjänsten Lämna synpunkt eller felanmäl en e-tjänst

 

Senast uppdaterad 2024-01-30